|
Який у тебе настрій?
|
Про що ти хочеш дізнатися сьогодні? |
|
|
Що тобі снилося сьогодні?
|
Привітайся
з друзями |
|
|
Як пройшов
твій ранок? |
Подаруй
посмішку однокласникам |
|
|
Потисни
руку другові
|
Обійми подругу |
|
|
Я хочу, щоб сьогоднішній день
був… |
Я бажаю усім… |
|
|
Що тебе
засмутило? |
Я не
хочу, щоб сьогодні… |
|
|
Назви 5 людей, які зустрілися тобі дорогою до школи |
Якими словами можна привітатися з дорослими? |
|
|
Якими словами можна привітатися з друзями? |
Я хочу,
щоб наша
Україна… |
|
|
Мені цікаво, чому… |
Мене засмучує… |
|
|
Сьогодні я обов’язково… |
Мені завжди цікаво… |
|
|
Я почуваюся добре, коли… |
Мені подобається казочка… |
|
|
У мене є домашній улюбленець… |
Чудова погода для мене – це… |
|
|
Секретик мого портфелика – це… |
Це схоже на… |
|
|
Це схоже на… |
Це схоже на… |
|
|
Це схоже на… |
Це схоже на… |
|
|
Зараз я думаю про… |
Я хочу запитати… |
|
|
Улюблений мультфільм |
Улюблена телепередача |
|
|
Улюблена пора року |
Улюблений день тижня |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
I.
Ранкова зустріч «Хто як добирався до школи» Для створення
позитивного настрою запропонуйте жартівливу гру: «ланцюжком» відповісти на
запитання «Хто і як добирався до школи?», так щоб вид транспорту починався,
наприклад, літерою «А» або на іншу
літеру, яку запропонують діти (я добирався на автомобілі, а я – на автобусі,
я – на абрикосі, я – на альбомі тощо). Діти мають право
називати всі слова на «А», навіть якщо це не вид транспорту. Дайте дітям час на те, щоб посміятися над
їхніми жартами. Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: · Навіщо мені ходити до школи? / Що я
очікую від шкільного життя? · Хто я? Хто мої однокласники? · Як мені безпечно дістатися до школи й
повернутися додому? · Що покласти у шкільний ранець?
Добридень! (пісня для
ранкової зустрічі) Добридень, добридень, добридень скажу, Як рано чемненько до мами
іду: Тут очка, тут личко, тут ніс, а тут губи, Тут маю два вушка, а тут
білі зуби!
Добридень, добридень, добридень скажу, Як рано чемненько до тата
іду: Тут палець, долоня, плече
і рука, Тут маю два вушка, а тут є
п’ята!
Добридень, добридень, добридень скажу, Як рано чемненько до школи
іду: Багато книжок і забав є у
нас. Веселою піснею вітаємо
вас!
Марійка: Як добре,
що люди придумали школу. Я так люблю ходити до школи. Стільки нового пізнаю
щодня! А ти?
Остап: Я? Не
знаю… Я хотів би, щоб ще тривали літні канікули. Надворі так гарно! Можна
плавати в річці, мандрувати, вранці не треба нікуди поспішати! А зараз треба
раненько вставати і йти до школи…
Марійка: А я встаю
вранці і думаю, скільки всього цікавого мене чекає в школі... Запропонуйте учням допомогти Марійці переконати Остапа в
тому, що у школі цікаво і можна багато навчитися та цікаво провести час.
Пари для діалогу можна дібрати таким способом: -
Учні виходять на вільний
від столів простір класу. -
Учні рухаються в цьому
просторі хаотично, поки вчителька не плесне один раз в долоні. -
Тоді учні зупиняються й
обговорюють окреслену проблему з тим, хто опинився до нього найближче. -
Приблизно через хвилину
вчителька плескає у долоні двічі. Усі знову продовжують рухатися хаотично. -
Учителька знову плескає в
долоні один раз. Учні знову зупиняються для створення діалогу із тим, хто
поруч. -
Після третього разу
вчителька просить усіх сісти за парти. -
Учителька запрошує
кількох учнів поділитися власними або зібраними під час гри ідеями з усім
класом.
І.
Ранкова зустріч. Називання свого імені та імені однокласників за допомогою
інтерактивної гри Запропонуйте учням гру «Весела
куля» ·
Учителька першою називає
своє ім’я. Наступний учень повинен назвати ім’я вчительки і своє ім’я і т. д. ·
Якщо учень забув, як звати
однокласника/-цю, інші учні або вчителька йому допомагають. I. Ранкова зустріч «Хто як добирався до школи» Для створення позитивного настрою запропонуйте жартівливу гру: «ланцюжком»
відповісти на запитання «Хто і як добирався до школи?», так щоб вид транспорту
починався, наприклад, літерою «А» або на іншу літеру, яку запропонують діти (я
добирався на автомобілі, а я – на автобусі, я – на абрикосі, я – на альбомі
тощо). Діти мають право називати всі слова на «А», навіть якщо це не вид
транспорту. Дайте дітям час на те, щоб посміятися над їхніми жартами.
По можливості,
проводьте заняття перших тижнів за межами класної кімнати, за сприятливої
погоди – на шкільному майданчику, на подвір’ї школи. Але щоразу, виходячи на
двір, давайте дітям виконати навчальне завдання. Наприклад: «Намалюйте на
асфальті школу своєї мрії. Розкажіть, що є у вашій школі», «Подивіться, що є на
шкільному подвір’ї. Відшукайте на ньому 5 об’єктів живої природи і намалюйте
їх», «Дослідіть, які дорожні знаки розташовані біля школи. З’ясуйте, що вони
означають».
|
|
|
|
|
|


















Немає коментарів:
Дописати коментар